torsdag 9. desember 2010

Transfervinduet nærmer seg!




Ikke mange dagene igjen før vi skal hive innpå med juleribbe og annet godt. Men det jobbes sikkert intenst om dagen i Liverpool med listen over potensielle forsterkninger til troppen og for gutta som styrer dette blir nok jula kortvarig.

Som alltid linkes klubben til navn både her og der men skal man være litt realistisk så må man tenke seg litt om og tenke på hva er det Hodgson trenger og har råd til å handle. De nye eierne har vel gitt klar beskjed om at det ikke skal svis av høye beløp på eldre spillere i form av overgangsbeløp og lønninger. Derfor velger jeg og tro at det satses på talenter og spillere som allerede har bevist at de duger i Premier League.

Spillere som kan passe inn og heve laget, og har blitt linket til klubben velger jeg og tro er spillere som Ashley Young, Shaun Wright-Philips, Gary Cahill, Ryan Shawcross, Carlton Cole og Connor Wickham. Alle disse vil jeg si kunne vært av stor interresse for Mr Hodgson og disse er såpass gode at de vil heve standarden på troppen våres, samt øke kvoten i troppen på engelsk produserte spillere.
Så har man spillere som Ricky Van Wolfsvinkel, Rod Fanni, Neven Subotic, Eden Hazard, Luis Suarez, Yann M'Vila og Jonas Gutierrez som holder høy klasse som man og kunne bruke endel penger på og få mye tilbake.
Alle disse er spennende navn men hvor mange andre klubber vil og være med om deres signaturer?....slik jeg har forstått det er vi ikke like heite som klubb pga de siste sesongers nedturer. Og hvor mange av disse vil velge oss?

Av de navnene jeg nevner ovenfor vil jeg tro at vi fremdeles er så attraktive at man har muligheten til å få deres signatur men tiden vil vise oss og jeg sitter bare og håper.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar